Projektowanie graficzne / DTP

Studio graficzne - projektowanieTworzenie nie tylko nas kręci, ale wręcz nas nakręca, bo mamy to we krwi. Zamiłowanie do kreowania nowych „rzeczy” wykorzystujemy do projektowania zarówno gadżetów, materiałów do druku (druk cyfrowy, druk offsetowy sitodruk, fleksodruk, tampondruk), do internetu oraz dla reklamy (wewnętrznej, zewnętrznej, POS). Bezczynność nas męczy, dlatego bezustannie coś tworzymy!

Wszystkie prace z dziedziny wizerunku oraz identyfikacji wizualnej zaczynają się od opracowania koncepcji oraz wykonania projektu. Tym właśnie Studio M&M GRAPHIC zajmuje się już od kilkunastu lat. Projektowanie dla celów poligraficznych oraz identyfikacji wizualnej od samego początku istnienia firmy (tj. od 1998 roku), stanowi główny trzon jej działania. Projektujemy logotypy, znaki graficzne, druki reklamowo-promocyjne i użytkowe oraz materiały dla reklamy zewnętrznej/wewnętrznej i POS.

wzornik pantone

Typowe prace z zakresu projektowania oraz DTP:

  • logotypy,
  • znaki graficzne,
  • gadżety,
  • reklama prasowa,
  • druki reklamowe i użytkowe,
  • opakowania,
  • reklama zewnętrzna,
  • skład publikacji, biuletynów i gazet,
  • skład folderów,
  • skład katalogów,
  • spoty na telebim.

Projektowanie to również DTP, czyli prace dotyczące składu graficznego folderów, katalogów, broszur, biuletynów, książek czy np. gazet. Oprócz prac nad składem tego typu materiałów zajmujemy się również projektowaniem samych winiet, jak i całościowych layoutów.

Do realizacji wszelkich zleceń wykorzystujemy naszą pasję oraz zamiłowanie do tworzenia. Każdy Klient jest inny, potrzebuje indywidualnego podejścia, a każde zlecenie jest niepowtarzalne. Dlatego też w sposób indywidualny podchodzimy do każdego powierzonego nam zadania.

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam prawidłowo dobrać odpowiednią technikę druku oraz sposób przygotowania projektu. Wszystko to jest bardzo ważne pod kątem osiągnięcia zamierzonego efektu przy zachowaniu możliwie najniższych kosztów wykonania. Każda technika produkcyjna ma swoją specyfikę, a co za tym idzie również ograniczenia. Stąd też ich znajomość jest tak ważna już na etapie prac koncepcyjno-projektowych.